Retourneren/herroepen
Natuurlijk kan het voorkomen dat je wat minder tevreden bent met je aankoop. In dat geval ontvang ik graag binnen 14 dagen nadat je het product hebt ontvangen een berichtje van je waarin je vermeld dat je wilt herroepen op de overeenkomst en het artikel retour gaat sturen. Je kan mailen naar [email protected]. Vermeld hierin je naam, het ordernummer en het product wat je retour wilt sturen. Je hoeft niet aan te geven waarom je graag wilt retourneren, al sta ik natuurlijk altijd open voor feedback.
Als je het makkelijker vind kun je ook gebruik maken van het herroepingsformulier om de overeenkomst te herroepen. Deze kun je hier downloaden.
Wanneer je dit hebt gedaan heb je nogmaals 14 dagen de tijd om je aankoop terug te sturen. Dit dient te gebeuren in de originele verpakking en het product mag niet beschadigd en gedragen zijn. Uit hygiënisch oogpunt is dit met name voor oorbellen belangrijk.
De kosten van de retourzending en het eventuele risico tijdens de retourzending zijn voor je eigen rekening. Het is aan te raden om een traceerbare manier van verzending te gebruiken en het bewijs van verzending te bewaren voor het geval er twijfel ontstaat. Verzenden met track & trace kan vanaf €4,- bij PostNL. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Het is voor mij erg prettig wanneer je bij je retourzending het herroepingsformulier (hier te downloaden) toevoegt. Op die manier kan ik de retourzending zo snel mogelijk af handelen.
Zodra ik de retourzending in goede staat heb ontvangen, zal ik het aankoopbedrag plus de verzendkosten* zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terug storten op de rekening die is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling.
*De verzendkosten worden alleen vergoed wanneer de gehele bestelling is geretourneerd. Als een deel van de bestelling wordt geretourneerd worden de verzendkosten dus niet vergoed.
*Als de artikelen bij levering beschadigd zijn, kun je ze gratis terugsturen en ontvang je het volledige bedrag terug.
U kunt artikelen retourneren naar:
Sassy Nature
T.a.v. Saskia Swienink
Reiger 30
8103 AK Raalte
Garantie en klachten
In principe zou je je leven lang plezier kunnen beleven aan je ‘Sassy’ sieraad. En natuurlijk besef ik me ook dat er tijdens transport best het één en ander mis kan gaan. Daarnaast kán het voorkomen dat een steen na een tijdje breekt. Mocht dit binnen 4 weken na levering al gebeuren dan hoor ik dit graag van je, zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden. Dit zal bestaan uit een alternatief sieraad óf het terugstorten van het aankoopbedrag en de verzendkosten.
Meld dit dan even schriftelijk en stuur het product retour. Indien mogelijk in de originele verpakking.
Bij verlies, normale slijtage of enige vorm van schade door onzorgvuldig gebruik kan ik helaas niks voor je betekenen. In de algemene voorwaarden kun je lezen wat er onder normale slijtage wordt verstaan.
Wat betreft overige opmerkingen of klachten kun je altijd een mailtje sturen naar [email protected], of gebruik maken van het contactformulier op de website. Ik help graag en ben altijd bereid om met je mee te denken.