Garantie en klachten

In principe zou je je leven lang plezier kunnen beleven aan je ‘Sassy’ sieraad. En natuurlijk besef ik me ook dat er tijdens transport best het één en ander mis kan gaan. Daarnaast kán het voorkomen dat een steen na een tijdje breekt. Mocht dit binnen 4 weken na levering al gebeuren dan hoor ik dit graag van je, zodat we samen een passende oplossing kunnen vinden. Dit zal bestaan uit een alternatief sieraad óf het terugstorten van het aankoopbedrag en de verzendkosten. 

Meld dit dan even schriftelijk en stuur het product retour. Indien mogelijk in de originele verpakking.  

Bij verlies, normale slijtage of enige vorm van schade door onzorgvuldig gebruik kan ik helaas niks voor je betekenen. In de algemene voorwaarden kun je lezen wat er onder normale slijtage wordt verstaan. 

Wat betreft overige opmerkingen of klachten kun je altijd een mailtje sturen naar [email protected], of gebruik maken van het contactformulier op de website. Ik help graag en ben altijd bereid om met je mee te denken.